Dermart Buda Klinika
1113 Budapest, Bocskai út 31., I. em. 2.
Coaching, tréning
Klinikánk stratégiai és oktatási vezetője 17 év üzleti szférában eltöltött coach és tréneri tapasztalat, illetve az elmúlt évek esztétikai orvoslás területén szerzett jártasság alapján nyílt programokra hívja meg a kommunikációs készségeiket fejleszteni kívánó érdeklődőket. Tematikus programjainkat mind szakmai eredményességüket fejleszteni kívánó orvosoknak, üzleti területen vállalkozást működtető vendégeinknek, illetve bárkinek ajánljuk, akik szeretnének kevesebb konfliktussal , nagyobb együttműködést elérni közvetlen hivatalos, baráti, akár családi környezetükben.
Tréningjei az alábbi témákban nyújtanak támogatást az érdeklődők számára:
asszertiv érdekérvényesítés a gyakorlatban
konfliktuskezelés
konzultatív értékesítés
stresszoldás
vezetőfejlesztés
prezentációs technika
Konzultációs igény esetén jelentkezzen a +30 324 6590-es telefon számon, vagy a miko.hilda@dermartbuda.hu email címen.
Minden nő életében eljön az a pont, amikor azt érzi, hogy már nem akar megfelelni másoknak, már nem ennek mentén akarja meghozni döntéseit, nem az elvárásoknak megfelelően akar viselkedni és kinézni.
Elindulunk egy úton, egy változási folyamaton és ilyenkor sokszor felmerül a kérdés, hogy ki is vagyok én? milyen is vagyok én? vagy éppen milyen szeretnék lenni? hogyan érezném magam jobban a bőrömben? Hogyan tudnám a legjobbat mutatni magadból?
Mert minden nap egy új nap, egy új lehetőség arra, hogy olyan nő legyél, amilyen szeretnél, az a nő, akit titkon mindig csodáltál. Merd felvállalni magad, merd meghúzni a határaidat, kiállni magadért, tisztelni önmagad, kilépni a rutinodból és merj önmagad lenni!
Megvetted múltkor azt a piros ruhát vagy azt a körömcipőt, amiben olyan csinos voltál? azt a piros rúzst, ami annyira tetszett a barátnődön? Mertél kockáztatni? Azért jársz-e annyit feketében vagy szürkében, mert az áll jól, vagy azért, mert félsz a színektől, mert azok megmutatnák milyen is lehetnél?
Mi abban segítünk, hogy hogyan kezdj el önmagad lenni, úgy viselkedni és úgy kinézni, ahogy az neked jól esik, ami téged épít és ahogyan te jól érzed magad. Ne maradj le a saját örömödről, merj kipróbálni új dolgokat, akár minden nap más sminkkel kísérletezni, vagy egy új szerepbe bújni – mert minden véges és gyorsan múló.
Légy az a nő, aki lenni szeretnél!
DERMART BEAUTY WORKSHOP – A NŐ, AKI LENNI SZERETNÉL
A képzés egész napos és 2 részből áll. A csoportot ketté osztva dolgozunk párhuzamosan a szépség lelki és testi oldalával.
Környezetünk a kisugárzásunk alapján ítél meg bennünket. Ezt pedig külsőnk és belsőnk harmóniája adja. Rejtegetjük vélt vagy valós tökéletlenségeinket pedig valójában ezek adják egyediségünket, egyéniségünket. Szeretnénk megmutatni, hogyan emelkedhetünk általuk az átlagos fölé és élhetjük meg azt, akik valójában vagyunk.
1. A BELSŐ SZÉPSÉG FEJLESZTÉSE
Nőként rengeteg szerepben kell helytállnunk. Ezek között vannak olyanok, amelyeket magunk választunk, vannak, amelyek a Sors által delegáltak és van olyan is, amit akárhogy kepesztünk nem tölthetünk be. Tele vagyunk bizonytalansággal, dilemmákkal, megbánással, félelemmel és sokszor cipeljük mások terheit is. Az élet pedig folyton kínál olyan tiszta pillanatokat, amelyekben meghaladhatjuk önmagunkat és változtathatunk. Ezek legfőbb tulajdonsága, hogy általában ekkor még nem állunk készen a cselekvésre. Azonban, ha egy döntés nem születik meg időben a problémák csak sokasodnak.
A beszélgetés célja, hogy inspirálja a résztvevőket az általuk fontosnak tartott változtatások megtételére és konkrét gyakorlati módszereket adjon az általuk felvállalt problémák lehetséges rendezésére. A tréningvezetés módszertana coaching alapú, ilyen módon minden program tematikáját a résztvevők által felvetett problémák határozzák meg. Ezek közül a leggyakoribbak:
az önbizalom és önbecsülés fejlesztése – önelfogadás (kudarckezelés)
döntéseink optimalizálása (idő rövidítése, belső zaj csökkentése, érzelmi kontroll),
konfliktusok kezelése,
elfogadás – elengedés,
stresszkezelés,
párkapcsolat kialakítása,
megromlott kapcsolat rendezése,
munkahelyi játszmák kezelése
A program egyik legnagyobb értéke a résztvevők számára, hogy támogató környezetben egy szakember által irányított tartalmas beszélgetés során lehetőségük nyílik megállni és olyan elgondolkodtató beszélgetést folytatni, amely növeli a tudatosságukat és lehetőséget teremt a tisztánlátásra.
Oktató:
Mikó Hilda coach és készségfejlesztő tréner
2. A KÜLSŐ SZÉPSÉG FEJLESZTÉSE
Hogyan sminkeld magad? – gyakorlati oktatás kis csoportban
Az oktatáson egy olyan személyre szabott, nappali smink elkészítését tanuljuk meg, amit hétköznap reggeleken is könnyen, gyorsan el tudsz készíteni, ami kiemeli a szépségedet és magabiztossá tesz.
A sminkek elkészítéséhez a Lancome termékeit használjuk és minden szükséges eszközt illetve smink termékeket mi biztosítunk a résztvevők számára.
Az oktatás része az is, hogy listát készítünk az elkészített sminkhez használt termékekről.
Az oktatás végén vendégeink Lancome illetve Skinceuticals termékekből álló ajándék csomagot kapnak.
A coaching egy eredményorientált, a beszélgető partner céljait szem előtt tartó beszélgetési folyamat. Nem célja a terápia vagy tanácsadás, mert kiinduló pontja nem az, hogy bármelyikre is rászorulna. Nem valamit megjavítani akar, mert nem abból a feltételezésből indul ki, hogy valami rosszul működik, hanem sokkal inkább:
új perspektívát nyit egyes helyzetek megértésére, -kezelésére,
a korábbitól eltérő gondolkodási keretrendszert teremt,
eredményesebb szokásokat alakíthat ki,
inspirál, motivál a hétköznapok szürkeségének leküzdésére,
letisztítja céljainkat,
konkrét utakat mutat ezek eléréséhez,
megértést, önelfogadást teremt,
elősegíti emberi kapcsolataink sikeresebb menedzsmentjét,
új minőségeket, értékeket mutat meg karakterünkből,
akár felszínre hozhatja általunk eddig nem ismert képességeinket.
Mindenkit várok szeretettel, aki úgy érzi, hogy elakadt valahol az életében, beleragadt egy dilemmába, nem látja tisztán a céljait vagy egyszerűen csak azt látja, hogy a jövő csak félelmekkel teli.
A beszélgetések konkrét célok megoldása köré épülnek fel, amelyek lehetnek akár üzleti jellegű kihívások, de a magánéletben megjelenő érdekérvényesítéssel kapcsolatos nehézségek vagy saját magunkkal kapcsolatos önismereti kérdéseink.
A coaching beszélgetés időtartama: 90 perc Díja: 45.000 Ft Átlagos időtartama (a megoldandó probléma mélységének, nehézségének függvényében alakul): 3 - 12 ülés
Az esztétikai beavatkozások menetének ismerete elengedhetetlen tudás akkor, ha ilyen irányultságú praxis indításában gondolkodunk. Azonban a gyártók által támogatott képzéseken és hands-on tréningeken történő részvétel sokszor nem adja meg azt a kezdő lökést az orvosoknak, amellyel ténylegesen el is kezdik a pácienseik kezelését. Sok-sok tréning és az elméleti anyag tökéletes tudása sem hozza meg azt a magabiztosságot, amellyel az orvos - szolgáltatóvá válva "eladni" és "értékesíteni" kezd.
Tréningünk célja a szakmai alapok ismertetése mellett a kommunikációs készségek elsajátítása, amelyek tovább fejlesztve segítenek a speciális orvos-esztétikai páciens interakciókban is.
1. Gyakorlati oktatás: Dr. Pónyai Katinka
Kezdő tréning - botulinum toxin és hyaluronsavas volumenpótlás, ill. mezoterápia kezelések
mezoterápia
alap töltési technikák, tű, kanül használata
botulin toxin on-label indikáció kezelés
anyag ismeret, szövődmény kezelés
Újrakezdő tréning - botulinum toxin és hyaluronsavas volumenpótlás, ill.mezoterápia kezelések
a kezdő tréning csomag témái (lásd. fent)
felmerülő problémák személyre szabott tárgyalása
problémás technikák kivitelezése
célzott területek hands-on tréningje - ajaktöltés, szájfeltöltés, szemzug töltés
Haladó tréning - botulinum toxin és hyaluronsavas volumenpótlás, ill. mezoterápia kezelések
tapasztalattal rendelkező kollégáknak, akik az alap technikákat ismerik és rendszeresen gyakorolják
problémás technikák kivitelezése
célzott területek hands-on tréningje - szemzug töltés, orr töltés, arc felső harmadának kezelése, off label botulin toxin kezelések
Az orvosok saját pácienseiken dolgozhatnak, felügyelet mellett.
Oktató:
Dr. Pónyai Katinka Bőr-, nemigyógyász és kozmetológus szakorvos, klinikofarmakológus
2. Kommunikációs képzés: Mikó Hilda
A sikeres praxis építés alapjai: az eredményes orvosi kommunikáció eszközei
A program célja, hogy olyan stratégiai szemléletet és a tárgyalástechnika területéről kölcsönzött gyakorlati eszközöket adjon a résztvevő orvosok kezébe, amelyekkel növelhetik eredményességüket praxisuk építésében, saját személyes brandjük kialakításában és egyszerűbbé, hatékonyabbá teszik a páciensekkel való napi kommunikációt.
Világtendencia, hogy az egészségügyi szektor a piacgazdaságok húzó ágazata. Hazánkban is az egészségügy jelentős strukturális átalakítása miatt egyre inkább előtérbe kerül az orvoslás szolgáltatói szemlélete. Az általános tapasztalat ennek megfelelően azt mutatja, hogy egy orvosi praxis felépítése egyre nagyobb kihívást jelent a különböző egészségügyi szolgáltatói centrumok erőteljes marketing jelenlétének árnyékában. A program abban nyújt támogatást, hogy olyan szolgáltatási szektorban kipróbált, eredményesen használható értékesítési módszertant ad át, amely tisztán, elegánsan, a szakmai méltóságot megőrizve tanít:
együttműködővé tenni,
felelősségben tartani pácienseinket,
hosszútávú minőségi partneri kapcsolatot kiépíteni beteg és orvosa között.
A program témakörei:
az orvosi praxis üzleti, stratégiai szemlélete
a tudatos, hiteles orvosi kommunikáció technikái
az eredményes konzultáció lépései
nehéz páciensek kezelése, bevonása - felelősségben tartás
reklamáció, kifogáskezelés.
A program teljes mértékben az azonnali gyakorlati alkalmazhatóságra épít. Ezért az egyes technikákat esettanulmányokon és szimulációkon keresztül a tréner és a résztvevők napi tapasztalatai alapján helyezünk gyakorlatba.
Oktató:
Mikó Hilda Stratégiai és oktatási vezető
TOVÁBBI INFORMÁCIÓK
Képzéseinket 3 fő felett indítjuk, előre egyeztetett időpontokban.
A képzés díja: 500.000 Ft + Áfa
A képzés díja nem tartalmazza a felhasznált anyagok díját.
„Sosem az a kérdés, hogy mi miért akarunk valamit elmondani, hanem az, hogy miért hallgatnának meg minket!”
A program célja, hogy azonnal használható eszközöket adjon, amelyekkel:
gördülékenyebbé, könnyebbé tudjuk tenni emberi kapcsolatainkat,
fel tudjuk oldani, nehéz, konfliktusokkal terhes emberi együttműködéseinket,
tudatosan jó benyomást tudunk tenni ismerkedéseink során,
építeni, elmélyíteni tudjuk jól működő kapcsolatainkat.
Érdekeinket érvényesíteni egyre nagyobb kihívást jelent a mindennapokban. A program arra ad választ, hogy hogyan tudjuk környezetünket együttműködésre késztetni azáltal, hogy tudatosabbá válunk saját kommunikációnkat illetően. Megismerkedünk azokkal az alapelvekkel, technikákkal, amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy konfliktus helyzetek kialakítása helyett konszenzusra tudjunk lelni családtagjainkkal, barátainkkal, munkatársainkkal, üzleti partnereinkkel.
A program témakörei:
a beszélgető partner figyelmének, értő hallgatásának a megszerzése,
a beszélgető partner szándékainak, igényeinek feltérképezés - kérdezéstechnika,
érveink megfogalmazása, - prezentálása,
a partner ellenvetéseinek kezelése,
döntéstámogatás, megállapodás.
Elméleti és gyakorlati részek aránya: 30%-70%, ami annyit jelent, hogy a módszertani elemeket azonnal gyakorlatba ültetjük. Minden résztvevő hozhat magával olyan konkrét érdekérvényesítési helyzeteket, amelyekre megoldást keres a szimulációs gyakorlatokhoz.
A program elvégzése lehetőséget adhat arra, hogy magasabb szintű harmóniába kerüljünk önmagunkkal és támogatást nyújt abban, hogy jobban megértsük és profibban kezeljük az emberi kapcsolatainkban rejlő kihívásokat.
A tréning időtartama: 10:00 – 16:00
A program 4 fő részvételével indul. (max. résztvevői létszám 8 fő).
Tárgyalástechnika - Konzultatív értékesítés:
A program fő célja, hogy távozáskor tisztában legyünk vele, hogy melyek azok a konkrét területek, amin érdemes változtatnunk, ahhoz, hogy még sikeresebbé tegyük a vállalkozásunkat és azt is tudjuk, hogy HOGYAN.
Akkor alapítunk vállalkozást, amikor úgy érezzük, hogy valamilyen területén egyedülállót tudunk nyújtani. A mai médiazajban a kifinomult marketing tervezés mellett legalább olyan fontos szerepet kap szolgáltatásaink, termékeink személyes képviselete. Sokszor gondoljuk azt tévesen, hogy képességeink, szakmai tudásunk, tapasztalatunk önmagában eladhatóvá teszik szolgáltatásainkat, ezért ha profik vagyunk ezt illetően ügyfeleink ezt felismerik és igénybe veszik ezeket. Ha jobban átgondoljuk ezt a gondolatot, akármelyik piaci szegmensre vetítve, sajnos sokszor nem így van. Nem feltétlenül azok a legsikeresebbek egy szakmán belül, akik a legjobban el tudják végezni a munkát, hanem azok, akik a legjobban tudják a tudásukat (legyen az esetenként bármily csekély is ????) mások felé értékesíteni. Az értékesítés egy külön szakma, amit minden vállalkozónak el kell sajátítani ahhoz, hogy sikeressé tudja tenni azt a tevékenységet, amihez ért. Ráadásul sokszor olyanokkal kerülünk versenyhelyzetbe, akik tanulták és tudatosan használják a különböző értékesítési technikákat, amely különösen nagy hátrányt jelenthet céljaink elérésében.
Konzultatív értékesítési programunk abban nyújt támogatást, hogy, hogyan építsünk fel tudatosan hosszútávú üzleti kapcsolatokat.
az érdeklődés felkeltésének eszközei – hogyan fogalmazzuk meg üzenetünket a partner felé
a partner gondolkodási struktúráinak, szándékainak, szokásainak, preferenciáinak feltérképezése
valós és álkifogások, ellenvetések szűrése, - kezelése
a partner döntési folyamatának menedzselése – alku
megállapodás.
Az elméleti és gyakorlati részek aránya 30%-70%. Ez azt jelenti, hogy a program során azonnal lehetőség nyúlik valós szolgáltatásainkkal kapcsolatos stratégiák, kommunikációs technikák, üzenetek kidolgozására.
A tréning időtartama: 10:00 – 16:00
A program 4 fő részvételével indul. (max. résztvevői létszám 8 fő).
A sikeres praxis építés alapjai: az eredményes orvosi kommunikáció eszközei
A program célja, hogy olyan stratégiai szemléletet és a tárgyalástechnika területéről kölcsönzött gyakorlati eszközöket adjon a résztvevő orvosok kezébe, amelyekkel növelhetik eredményességüket praxisuk építésében, saját személyes brandjük kialakításában és egyszerűbbé, hatékonyabbá teszik a páciensekkel való napi kommunikációt.
Világtendencia, hogy az egészségügyi szektor a piacgazdaságok húzó ágazata. Hazánkban is az egészségügy jelentős strukturális átalakítása miatt egyre inkább előtérbe kerül az orvoslás szolgáltatói szemlélete. Az általános tapasztalat ennek megfelelően azt mutatja, hogy egy orvosi praxis felépítése egyre nagyobb kihívást jelent a különböző egészségügyi szolgáltatói centrumok erőteljes marketing jelenlétének árnyékában. A program abban nyújt támogatást, hogy olyan szolgáltatási szektorban kipróbált, eredményesen használható értékesítési módszertant ad át, amely tisztán, elegánsan, a szakmai méltóságot megőrizve tanít:
együttműködővé tenni,
felelősségben tartani pácienseinket,
hosszútávú minőségi partneri kapcsolatot kiépíteni beteg és orvosa között.
A program témakörei:
az orvosi praxis üzleti, stratégiai szemlélete
a tudatos, hiteles orvosi kommunikáció technikái
az eredményes konzultáció lépései
nehéz páciensek kezelése, bevonása – felelősségben tartás
reklamáció, kifogáskezelés.
A program teljes mértékben az azonnali gyakorlati alkalmazhatóságra épít. Ezért az egyes technikákat esettanulmányokon és szimulációkon keresztül a tréner és a résztvevők napi tapasztalatai alapján helyezünk gyakorlatba.
A tréning időtartama: 10:00 – 16:00h
A program 4 fő részvételével indul. (max. résztvevői létszám 8 fő).